Satte min tro på något jag vet.

När man lever ett liv som hela tiden går ut på att prioritera blir det såhär.
Umgänget för dagen har mestadels bestått av min högt uppskattade säng och en ständig omladdning av koffein. Film är ett av ämnena jag läser och idag var det heldag i Klågerup som gällde, där av min frånvaro. När det inte finns något för mig att göra tänker jag inte göra ens ett försök att medverka, mest på grund av den långa färden dit som består av en och en halv timmes tågsittande. Hade i baktanke att dagen skulle gå åt till psykologistudier, men eftersom min lärare slarvigt nog glömt bifoga uppgifterna i mejlet han skickade har jag inte haft möjlighet till det heller. Små skuldkänslor börjar växa fram för att jag varit extremt lat och oambitiös under mestadels av dagen, och därför blir det nog en runda runt stan med joggingskorna senare ikväll. Imorgon blir det nya tag, förhoppningsvis mer lyckade än dagens. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0