Fredlösa

Mellan konisk musik i toner av Outlaws  och liknande. 

Är filosofisk och lika lugn som musiken som spelas ur mina högtalare. Känns knappast som måndag när jag strosar runder i mina raggsockor och smuttar på närproducerat te. Denna dag innehåller inte några studier, någon träning och inte heller någon fantasi. Har spenderat eftermiddagen med en hel massa kaffe och ett par avsnitt av Revenge, och det är på det spåret jag planerar att fortsätta hela min kväll. Byter kanske ut kaffet mot mer te, och den fredlösa teveserien mot en nostalgisk film från gamla skolan, i stil med Bonnie och Clyde. Det är en otroligt skön känsla att inte göra ett skit, och det är precis vad jag ska återgå till att göra nu, inte ett skit. Ni får ursäkta mig. Ciao! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0